سلام وقتتون بخیر من تیر ماه از یه پیجی خرید از دبی زدم و هنوز به دستم نرسوندن خرید دیگه داشتم که رسوندن ولی دوتا کیف هست اونها دو نرسوندن هنوز بهم من میتونم ازشون شکایت کنم؟شمارشون برای آلمان هست و کسی که بار و بهم میرسوندن داخل ایران هستند و فقط شماره دارم ازشون
پاسخ: سلام.اگر کسیکه به حسابش پول واریز کردید و باهاش قرارداد شفاهی داشتید داخل ایرانه شکایتتون نتیجه داره.اگر خارج از ایران باشه و اموالی در ایران داشته باشه بازمفایده داره. اما در غیر اینصورت شکایتتون فایده نداره